Minikompas spotřebitele

Na spotřebitelskou poradnu dTestu se každoročně obrátí téměř čtyřicet tisíc spotřebitelů a spotřebitelek s nejrůznějšími dotazy a stížnostmi. Ať už se jedná o reklamace, nákupy na internetu, cestování, služby bank či mobilních operátorů, každý všední den je to téměř 200 tazatelů, kteří řeší svůj problém.

Protože problémům je lepší předcházet, než je následně řešit, rozhodli jsme se ve spolupráci s právnickými fakultami v České republice rozšířit něco málo informací o spotřebitelských právech mezi vás – studenty a studentky středních škol.

Jako každý, kdo si občas něco kupuje či využívá nějakých služeb, jste i vy spotřebiteli. Brožura, kterou si níže můžete stáhnout, vám přináší základní informace hned z pěti oblastí spotřebitelského práva.

Brožuru si můžete zdarma stáhnout nebo prohlédnout online.

Pro spotřebitele jsme připravili i mnohé další praktické publikace, které jim usnadňují orientaci v různých oblastech života:

Na stránkách dTestu naleznete jejich aktuální seznam.