Spotřeba pro životstudentská soutěž

Archiv článků

Vyhlašujeme vítěze studentské soutěže Spotřeba pro život 2025

Pro letošní rok jsme vybrali téma, které studentům opravdu „sedlo“, a to nakupování očima různých generací. Do souboje studentských časopisů se jich přihlásilo 49. Tentokrát nás zaujalo hned několik novinek. Velká kreativita v grafickém zpracování, využití umělé inteligence při tvorbě obsahu i zapojení nejmladších ročníků středoškolských studentů.

číst dále >

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2025

Letošní rok zahajujeme již 17. ročníkem soutěže pro studenty Spotřeba pro život spočívající v tvorbě vzorového vydání spotřebitelského časopisu. Tentokrát se společně zaměříme na téma nakupování, a to očima různých generací. Způsob nakupování se zejména v posledních letech zcela zásadně proměnil. Vědí studenti, jaká mají při nákupech práva, a to jak v online světě, tak světě “offline”? Dokážou svým vrstevníkům srozumitelně vysvětlit, jaká nebezpečí na ně číhají či jaké fígle na ně obchodníci mohou nastražit?

číst dále >

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2024

Letošní rok zahajujeme již 16. ročníkem soutěže pro studenty Spotřeba pro život spočívající v tvorbě vzorového vydání spotřebitelského časopisu. Věříme, že téma Život a práva v digitální éře je téma, které studentům není cizí. I když jde o generaci, které s technologiemi vyrostla, musí se vyrovnávat nejen s přínosy, ale i riziky online světa. Vědí, jak se mohou bránit? A jaká práva mají?

číst dále >

Studentská soutěž Spotřeba pro život 2023 zná své vítěze

Letošního ročníku soutěže Spotřeba pro život se zúčastnilo téměř 40 studentských týmů. Studenti se v letošních vzorových vydáních spotřebitelského časopisu věnovali influencerům – kdo vlastně jsou, čím se živí a jak mohou ovlivňovat chování zejména mladých lidí.

číst dále >

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2023

Studenti se opět utkají v tvorbě vzorového vydání spotřebitelského časopisu pro mládež. Letošním tématem jsou influenceři a jejich vliv na (nejen) nákupní chování. Soutěžící se musejí zamyslet předně nad tím, co vlastně influenceři „prodávají“, jakým způsobem ovlivňují nákupní zvyky svých podporovatelů či zda placenou spolupráci vhodně přiznávají.

číst dále >