Spotřeba pro životstudentská soutěž

Archiv článků

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2019

Studenti se letos již po jedenácté utkají v tvorbě vzorového čísla spotřebitelského časopisu pro mládež v rámci soutěže Spotřeba pro život. Tento rok musí studenti prokázat svou „poštovní“ gramotnost při řešení nejrůznějších spotřebitelských problémů se zásilkami. Předvedou znalosti svých práv a povinností vůči poskytovatelům poštovních a přepravních služeb.

číst dále >

Studentská soutěž Spotřeba pro život 2018 zná své vítěze

Soutěž o zájezd do Evropského parlamentu přilákala 54 studentských týmů k redakční práci a ochraně spotřebitelů. V desátém ročníku soutěže Spotřeba pro život soutěžili studenti v tvorbě vzorového čísla časopisu, který pomůže čtenářům s orientací v džungli českého telekomunikačního trhu.

číst dále >

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2018

Studenti se letos již po desáté utkají v tvorbě vzorového čísla spotřebitelského časopisu pro mládež v rámci soutěže Spotřeba pro život. Tento rok musí studenti prokázat své schopnosti obstát v džungli českého telekomunikačního trhu a znalosti svých práv a povinností vůči mobilním operátorům.

číst dále >

Studentská soutěž Spotřeba pro život 2017 zná své vítěze

Hned několik desítek doručených časopisů přinesl právě ukončený devátý ročník studentské soutěže Spotřeba pro život. Studenti měli za úkol vytvořit vzorové číslo spotřebitelského časopisu, přičemž museli prokázat své znalosti o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

číst dále >

Zúčastněte se studentské soutěže Spotřeba pro život 2017

Mezinárodní soutěž pro studenty středních a odborných škol s názvem „Spotřeba pro život“ běží již po sedmnácté. V jejím rámci vyhlašujeme i letos soutěž v tvorbě vzorového čísla spotřebitelského časopisu pro mládež, zaměřeného na testování výrobků a služeb.

číst dále >

Studentská soutěž Spotřeba pro život 2016 zná své vítěze

Rekordní počet 52 doručených časopisů přinesl právě ukončený osmý ročník studentské soutěže Spotřeba pro život. Studenti měli za úkol vytvořit vzorové číslo spotřebitelského časopisu, jehož nosným tématem bylo zodpovědět, jak můžeme odolávat nástrahám marketingu.

číst dále >